Průvodce reklamací
Nebudem vás zdržovat řečma, na které stejně nikdo není zvědavý. Vrhneme se rovnou na řešení problému – ať vám to zase co nejdřív šlape!
Standardní záruka | Možnost prodloužení | |
---|---|---|
Repasované zboží | 12 měsíců | Lze prodloužit bez omezení |
Předváděcí modely | 24 měsíců | Lze zajistit přes službu TUITO |
Nákup na IČO | 12 měsíců | U předváděcích modelů lze prodloužit na 24 měsíců |
Nákup business modelů na IČO | 36 měsíců | Nelze prodloužit |
1) Mrknem na to na dálku
Než nám budete stroj posílat, konktaktujte nás. Často se totiž jedná o softwarové chyby, které se dají vyřešit po telefonu. Stačí nám napsat nebo zavolat. Na drátě jsme každý všední den od 9 do 16 hodin.
Volejte 534 009 009
Pište na info@pocitarna.cz
2) Když to nevyřešíme po telefonu
… pak už zboží musí za náma. Uděláme všechno proto, abyste ho měli co nejdřív (a hlavně zase plně funkční) zpátky.
- Zboží pečlivě zabalte. Ideálně tak, aby se v krabici nehýbalo a bylo dostatečně vycpané (bublinky, proložky nebo zmačkané noviny).
- Vyplňte reklamační formulář a dejte ho do balíčku.
- S fakturou si nelámejte hlavu, máme ji v systému a vy nic tisknout nebo posílat nemusíte.
- Na krabici napište REKLAMACE a pošlete ji na adresu
Máte předváděcí model od Lenovo, ASUS nebo HP?
Nejrychlejší řešení je využití přímo autorizovaného servisu. Ten vyzvedne přístroj u vás doma a o všechno se postará. Stačí zavolat na jedno z čísel – podle toho, co máte doma.