Průvodce reklamací

1800

Nebudem vás zdržovat řečma, na které stejně nikdo není zvědavý. Vrhneme se rovnou na řešení problému – ať vám to zase co nejdřív šlape!

Standardní záruka Možnost prodloužení
Repasované zboží 12 měsíců Lze prodloužit bez omezení
Předváděcí modely 24 měsíců Lze zajistit přes službu TUITO
Nákup na IČO 12 měsíců U předváděcích modelů lze prodloužit na 24 měsíců
Nákup business modelů na IČO 36 měsíců Nelze prodloužit

1) Mrknem na to na dálku

Než nám budete stroj posílat, konktaktujte nás. Často se totiž jedná o softwarové chyby, které se dají vyřešit po telefonu. Stačí nám napsat nebo zavolat. Na drátě jsme každý všední den od 9 do 16 hodin.

Volejte 534 009 009

2) Když to nevyřešíme po telefonu

… pak už zboží musí za náma. Uděláme všechno proto, abyste ho měli co nejdřív (a hlavně zase plně funkční) zpátky.

  • Zboží pečlivě zabalte. Ideálně tak, aby se v krabici nehýbalo a bylo dostatečně vycpané (bublinky, proložky nebo zmačkané noviny).
  • Vyplňte reklamační formulář a dejte ho do balíčku.
  • S fakturou si nelámejte hlavu, máme ji v systému a vy nic tisknout nebo posílat nemusíte.
  • Na krabici napište REKLAMACE a pošlete ji na adresu
    POČÍTÁRNA.CZ Vlkova 1a 628 00 Brno

Máte předváděcí model od Lenovo, ASUS nebo HP?

Nejrychlejší řešení je využití přímo autorizovaného servisu. Ten vyzvedne přístroj u vás doma a o všechno se postará. Stačí zavolat na jedno z čísel – podle toho, co máte doma.

force-ignore reklamace_znacky_kontakt

×