Návod na instalaci Microsoft Office Pro Plus 2019
Tápete při instalaci kancelářského balíčku MS Office? Rozumíme vám, někdy se u toho člověk pořádně zapotí! A proto jsem si pro vás připravili tento návod, aby instalace vašeho balíčku byla raz dva hotová.
Jak tedy postupovat?
Důležité: Uchovejte si svůj aktivační klíč a stejně tak si i zapište svoje potvrzovací ID, které obdržíte při aktivaci. Budete ho potřebovat, pokud budete muset balíček přeinstalovat a znovu aktivovat.
1. Klikněte na tento odkaz: https://setup.office.com/?ms.officeurl=setup
2. Přihlaste se pomocí Vašeho účtu nebo si vytvořte nový účet.
3. Zadejte kód Product Key, který jste od nás obdrželi e-mailem. Zvolte zemi a jazyk.
4. Následně je potřeba 2x kliknout na tlačítko další. Poté pomocí tlačka stáhnout získáte instalační balíček aplikací.
5. Po dokončení stahování na soubor 2x klikněte a spusťte instalaci.
6. Po nainstalování balíčku můžete otevřít libovolnou aplikaci (např.: Word nebo Excel).
V některých případech po spuštění aplikace je zapotřebí ještě ověření pomocí ID kódu.
Zvolíte Aktivaci přes telefon.
Pro aktivaci zavolejte na libovolné číslo. Tato volba neovlivní jazyk zobrazení v aplikacích balíčku Microsoft Office po aktivaci. Pokud si vyberete bezplatné číslo ze své země, můžete zavolat zadarmo. Budete volat s automatickým robotem, který Vás provede dalšími kroky.
Robotický hlas vás požádá o ID instalace.
(použijte svoje vlastní čísla z vlastního aktivačního okna)
Zadejte čísla do klávesnice telefonu, ve chvíli, kdy vás o ně robotický hlas požádá.
Robotický hlas vám poskytne potvrzovací ID na dokončení aktivace:
Zapište si svoje potvrzovací ID. Budete ho potřebovat, pokud budete muset balíček přeinstalovat a znovu aktivovat.
Následně by mělo již být vše v pořádku.
Co když kód nebo ID nefunguje?
V tu chvíli se na nás obraťte a pomůžeme vám.
Pro případné řešení nefunkční licence budeme potřebovat zaslat snímek zadaného Product Key a chybové hlášky.
V případě, že se Vám licenci podařilo stáhnout, ale při ověření v aplikaci pomocí ID, vám robot při telefonické aktivaci zamítnul licenci, nám zašlete snímek vašeho ID.
Licenci vám vyreklamujeme u dodavatele a obratem zašleme nový klíč.
Napište nám e-mail na: info@pocitarna.cz