Jak zabalit zboží na reklamaci, výměnu nebo vrácení?

Pokud k nám z jakéhokoliv důvodu posíláte zařízení, je vždy důležité jej maximálně pečlivě zabalit. Jedná se o křehké zboží a pečlivost balení je velmi podstatná, aby zařízení přežila dopravu a v pořádku k nám dorazila. 

Pokud máte uschované původní balení, ve kterém Vám zařízení od nás dorazilo včetně obalového materiálu, je nejlepší volba jej využít i pro cestu k nám. Máte tak jistotu, že bude dostatečně chráněno. V článku JAK ZBOŽÍ BALÍME? naleznete návody, jak naše materiály použít na zabalení. 

Pokud však již původní balení nemáte, nezoufejte! Připravili jsme pro vás návod, jak si poradit i bez něj 👇👇👇

Jak na to?

Pro zabalení je zapotřebí jakákoliv krabice, do které se zařízení vleze a bude okolo něj dostatek prostoru na obměkčení. Zároveň by neměla být zařízení příliš velká, aby v ní zařízení "lítalo", pokud je o něco větší, je nutné využít o to více výplně, aby se zařízení nehýbalo a bylo dostatečně obměkčeno. 

K obměkčení lze využít zmačkané noviny, letáky, papíry. Případně jsme se setkali i s čistými starými ručníky či oblečením. Pokud doma najdete ochranné bublinky a podobný obalový materiál, sem s ním!

  1. Papíry před použitím zmačkejte, budou tak lépe zařízení chránit než rovné, množstvím opravdu nešetřete. 
  2. Důkladně obměkčete hrany a rohy zařízení, k přichycení materiálu nejlépe poslouží stretch folie.
  3. Vyplňte kompletně celé dno krabice zmačkanými papíry a položte na ně zařízení.
  4. Zmačkané papíry naskládejte v dostatečném množství i do stran a na zařízení.
  5. Příslušenství (např. nabíječku) pokud možno vždy ukládejte vedle zařízení, NE na víko notebooku či jiná choulostivá místa zařízení, mohlo by dojít k poškození zařízení a tyto situace jsou následně nepříjemné pro obě strany. 
  6. Poté už stačí jen krabici zalepit a poslat k nám. Krabice by při zavírání měla klást lehký odpor, což značí, že obsahuje dostatečné množství ochranného materiálu.